lunes, 15 de diciembre de 2014

Ell ballava en la realitat com qui va fent unes passes amb els peus. Com un ballarí professional, per veure com iniciar el camí en un escenari imperfecte. Aquesta sensació el debatia entre sentir i no sentir, pensar o no pensar i deixar que el temps anés passant sense fer res. Cada instant es feia més gran i marcava una distància com un èter tsunami que arrasava tota mena de complicitat i d'entesa assolant-ho tot. Aquell pobre home que es veia des de fora  com un escalador cansat amb una brujula emocional desgastada Ell havia decidit emprendre el camí equivocat de nou, un cop més,intentan ocupar un espai que mai trobava i que se le resistia Ara havia de buscar-la en altres llavis i en altres cossos, aquell morir cada di.Estimar és allò que molts volen fer però que pocs saben fer perquè   sovint la vida es torna un laberint de desencontres


El bailaba con la realidad como quien hace unos pases con los pies.Como un bailarin profesional para ver como iniciar un camino en un escenario imperfecto.Esta sensación lo debatía entre sentir y no sentir, pensar y no pensar y dejar que el tiempo fuese pasando sin hacer nada.Cada instante se hacia más grande y marcaba una distancia como un eterno sutnami que arrasaba toda posibilidad de complicidad y de entendimiento. Arrasándolo todo. Aquel pobre hombre que se veía desde fuera , como un escalador cansado con una brújula emocional desgastada.
El había decidido emprender el camino equivocado de nuevo, una vez mas, intentando ocupar un espacio que nunca encontraba y que se le resistía.Ahora tendría que buscarla en otros labios y en otros cuerpos, aquel morir cada dia.
Querer es aquello que muchos quieren hacer, pero que pocos saben hacer. Porque  muchas veces la vida se vuelve un laberinto de desencuentros.