lunes, 19 de enero de 2015

Recordar l’ànima despullada.

Ell va tancar els ulls i va recordar l’ànima despullada del cuadre.Recordava  la necesitat i la impotència que sentía per tot el passat.

Es va quedar al dormitori . Les parets eren despullades i pintades d’un  color blavos, el ulls van cloure  el firmamnet .En poc  estona, l’amenaçadora  tronada venia  de nit.

El temps semblava aturat, enfosquit, de cop, el cel va fer un inmens badall de llum .Delimitan  amb una pinzellada tèbia els seus records.Pensava que tot havia estat un somni. Aquell bes  que ella li havia  tornat , càlid, humit, fent que un desig  recorregues tot el seu cos .Però tenia al seu interior una mena de veu potent que li esbargia els dubtes. L’habitació es va omplir de llum dolça amb la seva imatge el  seu somrriure Necesitava comprobar per si mateix sí era ell capaç de resistir aquell desig  i mentre pensava: sí he  de sucumbir prefereixo conservar la identitat.Els  antics inventors d’històries tenen el poder de fabricar un pont de paraules per travessar l’abisme. Mentre pensava:no et  preocupi trobar gaires explicacions a les coses , trobar un record és un tresor que pot donar sentit a tota una vida.

El cerro los ojos y recordaba el alma desnuda del cuadro.Recordaba la necesidad y la impotencia que sentía por todo el pasado.Se quedo en el dormitorio, las paredes  estaban desnudas y pintadas de un color azulón. Los ojos recorrieron el firmamento. En pocos minutos la amenazadora tormenta venia de noche.El tiempo parecía pararse, escurecerse de golpe, el cielo hizo un inmenso bostezo de luz. Delimitando con pinceladas tibias sus recuerdos.Pensaba que todo había sido un sueño.Aquel beso que ella le había devuelto, calido, húmedo , haciendo que su deseo recorriera todo su cuerpo. Pero tenia en su interior una especie de voz potente que le diluia las dudas. La habitación se lleno de luz dulce con la imagen de su sorrisa la de ella.Necesitaba comprobar por si mismo si era capaz de resistir aquel deseo y mientras pensaba si he de sucumbir prefiero conservar la identidad.Los antiguos inventores de historias tienen el poder de fabricar un puente para traspasar el abismo, mientras pensaba: No te preocupe encontrar muchas explicaciones a las cosas, encontrar un recuerdo es un tesoro que puede dar sentido a toda una vida.