jueves, 25 de junio de 2015




 
La vie.
 
Estic immersa dins d'aquesta inmensurable foscor, que va fins molt més enllà de les meves parpelles tancades. Tot i que encara estic estirada al llit, em sento en un punt on podría estar agafada a una estrella dins del cel de la nit, amb les cames balancejant-se sobre un fred i distant no–res. Però sé que darrera els ulls hi ha color, i flaixos de vermell, groc, daurat i blanc esqueixen la meva foscor. El meu cor batega. És la part del cos que més em parla.Tanco la capsa de música  i em quedo en silènci. I el cor em batega tant fort que fins ara no me he adonat  que no forma part de la partitura de  Txaikovski
I penses postdata: t'estimo.
 
. .L’alegria i la tristesa van tan íntimament unides, és una línea  tan prima, com un un cordill que enmig de les emocions tremola i fa borrós el territori d’aquests dos sentiments oposats, i el moviment és minúscul com el fil d’una  teranyina que tremola amb una gota d’aigua.
 
 
La vida
.
Estoy inmersa dentro  de esta inmensa oscuridad, que va mucho mas allà  de mis parpados cerrados.Todo y que todabia estoy estirada en la cama, me  encuentro en un punto en donde podria coger una estrella dentro el cielo de la noche, con las piernas balanceandose sobre un frio y distante nada. Pero se que detras de los ojos hay color. y reflejos de rojo, amarillo, Dorado y blanco salpican mi oscuridad. Mi corazón palpita, es la parte del cuerpo que mas me habla.Cierro la caja de musica y me quedo en silencio. Y el corazón palpita tan fuerte que hasta ahora no me he dado cuenta que no forma parte de la partitura de Txaikovski.
Y piensas posdata... Te quiero. 
La alegria i la Tristeza van intimamente unides, es una linea tan delgada como un cordon que en medio de las emociones tiembla y hace borroso el territorio de estos sentimientos opuestos i el movimiento es minusculo como el hilo de una telaranya que tiembla con una gota de agua.