martes, 11 de agosto de 2015



Ho veus amor.


Ho veus amor meu, ho veus com  per por començo a organizar l’esperança.?
A ella li hagués agradat    ser una vegada de Castellsl ,dalt de la  muntanya i pujar a la torre més alta i mirar com des de  molt lluny, arribavem  a tota brida princeps, blaus ( o de qualsevol altre color) carregats de patrimoni i de totesterona . De vegades busquem,  aquelles històries que som capaços d ‘inventar.
Es troben  casualment a la sortida del teatre, han passat vint anys, però s’adonen que la vida és un petit mocador de cuatre puntes i que a cops, aquestes puntes acaben per unirse recorden el adeu. Un adeu intempestiu, com tots els adeus ,que fereix a una de les parts  i ell pensa que els sentiments es poden cauterizar , de fet és el que ell ha fet durant molt de temps però mai  fer desapareixer. En aquest momento recorda la frase de  l’escriptor Gabriel Garcia Marquez.” El peor error del ser humano es querer quitarse de la cabeza, aquello que tiene en el corazón”.La conversa reaciva els records, matenen una cordialitat afectuosa .I ell li recorda el color del  les maletes, amb la promesa de tornar-se a veure, cosa que van incumplir. Per suposat ell va pensar en contradir a la evidència i fer cas el que li deia el cor .Estaven fets l’un per l’altre tenien tantes coincidències a la seva vida tantes….. Però en aquell moment va optar per una distancia drástica , com    s’hagués acollit  a un programa de protecció de testimonis i hagués canviat de vida, de nóm ,de ciutat.   Queda trist pequè amb aquesta complicitat  cadasquu  sgueix el seu camí
Li han recomanat tantes vegades que busque les respostes dintre seu, que un dia organitza una expedicio  I sap que no li convé  precipaitar-se ; però  el que desitja  és tot el contrari d’ allò que fa.Desitja fer-li l’amor lentament asaborir el seu cos a glopades  petites   no deixar-la marxa,. Però això implica  un canvi , un canvi , que ell té por a fer , una por que el té bloquejat ,paralitzat, sense cap opció  , dintre aquesta illa,  del  seu jo . Com una una bicicleta estàtica , que no es mou sí no hi ha algú que hi pogue i pedalegar-la
La vida es  venjava de mi i al  venjança  consistía tant sols en el fet de tornar, tornar a sentir per ella  allò que mai havia deixat de sentir.

Lo ves amor.
¿Lo ves amor mio lo ves como por miedo empiezo a organizar la esperanza?
A ella le hubiera gustado ser por una vez castillo, arriba de las montañas y subir a la torre más alta i mirar como desde muy lejos, llegaban a toda prisa , príncipes azules( o de cualquier otro color) cargados de patrimonio y de tetosterona. A veces buscamos aquellas historias que somos capaces de inventar.
Se encuentran casualmente a la salida del teatro  pero se dan cuenta que la vida és un pañuelo de cuatro puntas y a veces estas cuatro puntas se terminan por unirse, recuerdan el adiós, un adiós intempestuoso como todos aqueloos  adiós que hieren a una de las partes. Y el piensa que los sentimientos se pueden cauterizar, de hecho és lo que el ha hecho durante mucho tiempo, pero nunca pueden desaparcer.En ese momento recuerda la frase del escritor  Gabriel Garcia Marquez. “El peor error del ser humano es querer quitarse de la ca eza aquello que tiene en el corazón.La conversación reactiva los recuerdos, mantienen una cordialidad afectuosa.  Y el recuerda el color de las maletas con la promesa de volver a verse , cosa que incumplieron. Por supuesto que el pensó en contradecir la evidencia y hacer caso de lo que le decía el corazón. Estaban hechos el uno  para el otro tenían tantas coincidencias en sus vidad tantas……… Pero en aquel momento opto por una distancia drástica, como si se hubiera acojido a un programa de protección de testigos, donde hubiese tenido que cambiar de  vida, de ciudad, de mundo. Queda triste porue con esta complicidad cada uno ha seguido su camino.
Le han  recomendado  tantas veces que busque las respuestas dentro del mismo, que un dia organiza una expedición y sabe que no le conviene precipitarse, pero lo que desea és todo lo contrario de lo que hace.Desea hacerle el amor lentamente saborera su cuerpo a sorbitos pequeños y no dejarla irse.Pero esto implica un cambio que el tiene miedo hacer un miedo que lo tiene bloqueado, paralizado sin ninguna opción dentro de esta isla que és el mismo.Como una bicicleta estatica que no se mueve si  no hay nadie que pedalee.
La vida se venjaba demiy la venganza consistía tan solo en volver a sentir, volver a sentir por ella, aquello que nunca había dejado de sentir.