martes, 1 de septiembre de 2015





Darrera el temps


De tornada a casa no va badar la boca. Intentava  aclarar el garbuix d’emocions que li corrien per dins, com els afluents dels rius que es troben, es separen i es tornen a trovar. Ojala  hi fos de nou amb el seu gat,embolicada a la flassada però ja no hi era .Ella hagués volgut abraçar-lo de fet ho havia fet moltes nits assaborirn-ne el seu caliu, recordava la seva lleugeresa i el feble batec d’un cor petit.Pot ser ell ho sabia i havia vingut a socorrer una de les seves vides . Bé la única té però  si escrivia li quedavem moltes altres de vides
. I seguía buscan el carrer del petons perduts i mentre al seu amor . Ella volia  un encanteri un ruixat amb pols d’estrelles un aura de felicitat eterna. mentre el cel ,adquiria diverses tonalitats , niquelat i el sol  indefinit, començava a treure el nas , rere el vel gris del cel.. I ella es va adonar que havia preservat els records compartits , mai els havia ventilat com una flassada, mai havia dit res que no fossin amables paraules Però  el que va ocurrir la va obligar a passar página ,en un estiu caloroso on la pluja és farta de restrejar la vida .El  silenci era com una pomada  que escampem damunt d’una cremada. Només sentim les nostres respiracions. Deixant que el temps passi mansament.A poc a poc ha nat caient el dia.  Si neixem abans de  néixer, no morim despés de morir.

Detrás del tiempo
De vuelta a casa no abrió la boca. Intentao aclrara  el cumulo de emociones que le corrian por dentro, como los afluentes de los ríos que se encuentran, se separan y se vuelven a encontrar. Ojala! estuviera de nuevo su gato envuelto en la colcha, pero ya no estaba. Ella hubiera querido abrazarlo, de hecho lo había hecho muchas noches saboreando su calor, recordaba su agilidad i el débil latido de un corzón pequeño. Puede ser que el  hubiera venido a socorrela  en una de sus vidas. Bien la única que tiene, pero si escribia le quedaban  muchas otras vida.
Y seguía buscando , el callejón de los besos perdidos i mientras a su amor.Ella quería un sortilegio una lluvia con polvo de estrellas, un aura de felicidad eterna. Mientras el cielo adquiria diversas tonalidades, niquelado y l sol indefinido empezaba a asomar  la mariz detrás del velo gris delcielo. Y ella se dio cuenta que había preservado los recuerdos compartidos, nunca los había ventilado como una colcha, nunca había dicho nada que no fueran amables palabras hacia el.Pero lo que ocurrio la obligo a pasar pagina, en un verano caluroso donde la lluvia estaba harta de restrear la vida. El silencio es como una pomada que onemos encima de la piel  cuando esta quemada. Solo escuchamos nuestra respiración,  dejando que el tiempo pase mansamente. Poco a poc ha ido cayendo el dia una ide la mantenía despierta. Si nacemos antes de nacer no morimremos después de morir.